Életet ment, aki ételt ad
2014. november 28., címkék: szinetár dóra, kampány, advent, adománygyűjtés, szeretetszolgálat (mrsz)Egy tál forró levesnek tűnő gőzölgő csatornafedél, porcukornak látott hóesés, mackósajt alakú közlekedési tábla – minden, az útjába eső dolgot ételnek lát az a képzelgő kislány, aki a Magyar Református Szeretetszolgálat (MRSZ) adventi kisfilmjének főszereplője. A segélyszervezet kétszáz gyermek étkeztetését vállalja a téli szünet minden napján, s adventi kampányával szeretné felhívni a figyelmet a magyarországi gyermekéhezés problémájára.
Átkerültünk egy teljesen más tudatállapotba
2011. május 19., címkék: Szeretethíd, média, kampány, szeretethíd„Szeretném, hogyha az előítéletek és az ismeretlentől való ódzkodás nem árnyékolná be a fogyatékkal élő emberek mindennapjait. Ha kapcsolatot létesítünk ezekkel csodálatos emberekkel, rájövünk, hogy ennyi erővel félhetnénk a négyéves gyerekektől is” – véli Gigor Attila, a Szeretethíd elé készült Legyetek felkiáltójellé! című kampányfilm rendezője.
A végére már sztárallűrjeik lettek
2011. május 18., címkék: kampány, Egyszázalék 2011, Szeretethíd, szeretethíd„Befogadtak minket, ami nagyon jó érzés volt" – mondja Bandi, a Szeretethíd-film film forgatásáról az alkotás egyik főszereplője, akit a Színesvilág református napköziben látogattunk meg és vele, illetve Loui-val, a másik szereplővel beszélgettünk élményeikről.
Személyes ügy lett ez a film
2011. május 17., címkék: kampány, Egyszázalék 2011, Szeretethíd, szeretethídAz emberek nagy részének fogalma sincs, hogy mihez kezdjen az életével. Engem ez a film ilyen szempontból nagyon rendbe tett. Visszakaptam önmagam, úgy ahogyan azt sosem gondoltam volna – vallja Ötvös András, a Katona József Színház tagja, a Szeretethíd felvezetőjeként készült, Legyetek felkiáltójellé! című kampányfilm főszereplője.
Válasz vagy folytatás? - újabb református reklámfilm készül
2011. május 10., címkék: Szeretethíd, kampány, szeretethíd, Egyszázalék 2011Az egyszázalékos kampányidőszak végéhez közeledve és a Szeretethíd alkalmából újabb református reklámfilm készül, amely felhasználja az első kampányfilm meghökkentő képi világát, mégis válasz lesz arra.
Svájc: növekszik a református egyházba belépők száma!
2010. március 25., címkék: Nagyvilág, kálvin emlékév, kampány, baselA bázeli városi református gyülekezetben – más gyülekezethez hasonlóan – megváltozott a korábbi tendencia. Kilépések helyett a belépők és az újra visszalépők száma kezdett el növekedni. Ebben szerepe volt a Credo-kampánynak.
A vasárnap értékesebb, mint a pénz vagy a vásárlás
2010. január 11., címkék: Nagyvilág, kampány, vasárnap, skót egyházIan Galloway skót református lelkész kezdeményezte, hogy a Skót Egyház kezdjen kampányba azért, hogy a vasárnap legyen a család napja.