A közegyházi egyszázalékos kampányról, és az egyházi médiumokkal kapcsolatos fejleményekről is tanácskozott szerdai ülésén a Zsinat Kommunikációs Bizottsága.
A testület tagjai először beszámolót hallgattak meg az MRE kommunikációjában beállt változásokról. Január elsejétől Tarr Zoltán, zsinati tanácsos látja el a szóvivői teendőket, míg a Zsinati Hivatal Kommunikációs Szolgálatát Pásztory Ádám vezeti, kommunikációs igazgatói minőségben.
Ezután a kommunikációs igazgató beszámolóját hallgatták meg a bizottsági tagok a közegyházi egyszázalékos kampányról. Pásztory Ádám bemutatta a kampány tervezését, elővezette azokat a kutatási eredményeket, amelyek megalapozták a gondolkodást és részletesen szólt a megszólítani kívánt közönség jellemzőiről.
A bizottság jelenlévő tagjai úgy vélekedtek, átgondolt, megalapozott munka folyt és reménységüket fejezték ki, hogy ez a beérkezett felajánlások augusztusi összesítésénél is megmutatkozik majd. Az ülésen kritika is elhangzott, a testület tagjai hiányolták azt, hogy nem kaptak tájékoztatást a kampány tervezéséről annak elindulása előtt.
A testület napirendjén szerepelt még a Confessio című folyóirat átalakításának folyamata, valamint a Magyar Református Egyház kiadványa, a Kálvincsillag idei számának lapterve.
Csepregi Botond