A korábbinál jóval előnyösebb feltételeket biztosít az új református mobilflotta-szerződés az előfizetőknek. Nemcsak egyházi munkatársak, hanem református gyülekezetben szolgálók, presbiterek is csatlakozhatnak, akár egész családjukkal. A korábbi szerződések 2018. augusztus 31-én lejárnak, és a régi tarifacsomagok megszűnnek. A váltásban és az ügyintézésben saját telefonos ügyfélszolgálat segít.
Milyen előnyei vannak a váltásnak?
A percdíjas csomagok nagyságrendileg 20, a korlátlan csomagok 40 %-kal lettek olcsóbbak, a mobilinternet ára pedig 50-70 %-kal csökkent a református egyház és a mobilszolgáltató közötti új megállapodásnak köszönhetően. A flottán belüli, egymás közötti beszélgetés továbbra is korlátlanul ingyenes marad,
· a flottán kívüli hívások ára a percdíjas csomagnál nagyságrendileg 20 %-kal, a korlátlan csomagnál pedig 40 %-kal csökkent,
· a mobilinternet 50-70 %-kal lett olcsóbb, és nagyobb csomagok is elérhetőek,
· telefonokat a szolgáltató kínálatból lehet vásárolni, elérhetőek kártyafüggetlen és több SIM kártyát kezelő készülékek is.
A többezer flottatag igényeinek kiszolgálására saját call-center jött létre: az Egyházi Ügyfélszolgálati Központ kezeli a református mobilflotta tagjainak ügyeit. Előnyei, hogy annak munkatársai
· nemcsak személyesen, de telefonon vagy on-line is segítenek az érdeklődőknek,
· minden ügy elintézhető otthonról vagy akár a munkahelyről is,
· az igényelt szolgáltatást akár percek alatt aktiválják.
Sem a szerződés frissítéséhez, sem az igénybe vett szolgáltatások módosításához, sem új készülék igényléséhez nem szükséges utazni vagy sorban állni.
Hogyan frissül a csomagja?
A meglévő hívószámok gyorsan és díjmentesen átmozgathatók a korábbi református csomagból. Mindenki megtarthatja az eddigi telefonszámát.
Az ügyfélszolgálati központ munkatársai minden felhasználót igyekeznek megkeresni, hogy új szerződést kössenek velük, de sokat segít, ha bejelentkeznek az új konstrukció honlapján: ugyfelszolgalatikozpont.hu.
Figyelem! A szerződés frissítéséig az előző tarifa marad érvényben.
Hogyan lehet csatlakozni?
A flottához természetesen új felhasználóként is lehet csatlakozni: az egyházzal vagy egyházi intézménnyel munkaviszonyban álló vagy az egyházban, gyülekezetben szolgálatot teljesítők, presbiterek és családtagjaik is beléphetnek. Ehhez intézményi, lelkészi vagy esperesi igazolásra van szükség. Ennek kiadásához forduljon az egyházközség vagy az intézmény vezetőjéhez, illetve az esperesi hivatalhoz. Ha további kérdése van, az ügyfélszolgálati központ ügyintézőjétől kérhet segítséget.
A flotta további előnye, hogy a teljes hívószámok díjmentesen behozhatók a Vodafone-tól és Telenortól. Egy érdeklődő több számot is áthozhat vagy igényelhet, hogy közvetlen munkatársai és családjai is részesüljenek a kedvezményekből.
A korábbi szerződések 2018. augusztus 31-én lejárnak, a régi tarifacsomagok megszűnnek. Ha váltani szeretne, hogy kedvezményesebb feltételekkel használhassa mobiltelefonját, keresse az ügyfélszolgálati központ munkatársait hétfőtől csütörtökig 8 és 18 óra között, pénteken pedig 8 és 16 óra között az ingyenesen hívható +36 30 308 3333-as központi számon, vagy jelentkezzen az ugyfelszolgalatikozpont.hu honlapon!
Kommunikációs Szolgálat