A rangos Hipnózis reklámverseny második díját hozta el a Magyarországi Református Egyház.
A Kreatív Csoport által szervezett Hipnózis reklámverseny díjátadóját május 8-án tartották a margitszigeti Holdudvar nevű szórakozóhelyen. A versenyre 134 nevezés érkezett, ebből 125-öt 38 ügynökség küldött be. 93 munka jutott döntőbe, és összesen 45 munka kapott díjat.
A Magyarországi Református Egyházat (MRE) az Online Website kategóriában díjazták. A nemzetközi zsűri által megítélt díjak közül elhozta a második helyezést az Egyszázalékos Kampány weboldalával, Zsolt történetével. A kategóriában egyébként nem osztott első helyezést a zsűri. A díjnyertes alkotások itt nézhetők meg.
Az MRE 2014-es, személyes hangvételű egyszázalékos hirdetései a megtérést és az ezzel együtt járó külső, belső változást szeretnék bemutatni. Olyan valóságos történeteket, hús-vér embereket kerestek, akiknek élete, életvitele, környezete merőben megváltozott az evangélium befogadása, illetve a református egyház szolgálata által. A május végéig tartó felajánlási időszak alatt Zsolt történetén kívül még két másik ilyen „átváltozástörténet" látható.
A református egyház jól szerepelt a tavalyi Hipnózison is. Akkor a Társadalmi Célú Hirdetések között aratott. Elhozta a Print kategória harmadik helyezését az Egy asztalnál ülünk mind SZJA egyszázalékos felajánlás kampányával, illetve az Online kategória első helyezését a Fiú! című filmjével.
reformatus.hu