A Budapesti Református Cigány Szakkollégium (RefoRom) fő tevékenysége tehetséggondozó, társadalmi felelősségvállalási és szabadidős programok szervezése felsőoktatási szakkollégiumi hallgatók számára egész évben.
Dinamikusan fejlődő, megújuló csapatunkba jelenleg új munkatársunkat keressük 2019. augusztus 1-i kezdéssel az alábbi pozícióba:
Szakmai és adminisztrációs munkatárs
(heti 40 órás munkarendben)
Főbb feladatok és felelősségek:
Szakmai feladatok
előkészíti és szervezi a felvételi eljárást, a szakkollégiumi hétvégéket, szakmai programokat, konferenciákat;
előkészíti a szabadidős és közösségi programokat valamint az önkéntességet/közösségi szolgálatot;
feladatai ellátásában egyeztet az érintett munkatársakkal (pl.: a közösségi munkatárssal és az intézmény lelkészével);
szervezi a középiskolákkal, tanodákkal, partner intézményekkel való kapcsolattartó programokat és megvalósítása egyeztetve és szükség szerint együttműködésben a közösségi munkatárssal és szükség szerint a lelkésszel;
szakmai módszertan kidolgozásában, programok szakmai megvalósításában részvétel;
szakkollégiumi hétvégéken, szakmai és közösségi programokon való részvétel;
szakmai kapcsolatok, együttműködések kialakítása, előadók felkérése;
egyéni fejlesztési terv kidolgozása; hallgatókként történő felvétele, nyomon követése, értékelése;
ösztöndíj bírálaton való részvétel;
mentori és alumni program kidolgozásában részvétel;
A rendszeres egyeztető megbeszéléseken részvétel;
Kutatási tevékenységek koordinálásában részvétel;
Adminisztrációs feladatok
az intézmény szakmai munkájának, a hallgatók tanulmányi ügyeinek teljes körű adminisztrációja;
előkészíti Szakkollégium tevékenységéhez kapcsolódó árajánlatokat, szerződéseket;
előkészíti a pályázatokhoz kapcsolódó dokumentációt;
előkészíti és kezeli a programokhoz kapcsolódó dokumentációt;
ellátja a Szakkollégisták tanulmányi kötelezettségeinek nyilvántartási feladatait;
előkészíti a Szakkollégium pályázati megvalósítóival kapcsolatos szerződéseket;
elvégzi az önkéntesekkel, táborozókkal, munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat;
aktualizálja és karbantartja a Szakkollégium adatbázisait, elektronikus tárhelyét, terjesztési listáit és Facebook-csoportjait;
előkészíti az ösztöndíj bírálatot;
rendszerezi a programokról készült beszámolókat, fényképeket, a kommunikációs munkatárssal egyeztetve gondoskodik azok elektronikus tárhelyre feltöltéséről;
a szakkollégium kutatási-és adatszolgáltatási tevékenységének adminisztrációja;
feljegyzéseket, emlékeztetőket készít a rendszeres egyeztető megbeszélésekről.
Alumni rendszer működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása.
Elvárások:
Felsőfokú végezettség
MS Word, Excel, Power Point, valamint felhőalapú alkalmazások (Google Drive, Dropbox, Mega, Flickr) rutinszerű, gyors kezelése
Excel függvények magabiztos használata
Önálló munkavégzés és munkabeosztás
Precizitás és rendszerszemlélet
Jó együttműködőkészség
Proaktív attitűd
Terhelhető, rugalmas személyiség
Hajlandóság új ismeretek elsajátítására
Azonosulás a RefoRom tevékenységével és értékeivel
Saját laptop és állandó gyors internethozzáférés
Előnyt jelent:
Andragógiai végzettség
Angol nyelv kommunikációképes használata
Felsőoktatási szakmai munkában és annak dokumentációjában szerzett tapasztalat
Keresztény Roma Szakkollégiumnál szerzett munkatapasztalat
Táborok előkészítésében és szervezésében szerzett tapasztalat
Excel makrók kezelésben szerzett tapasztalat
WordPress honlapszerkesztő kezelésben szerzett tapasztalat
Lelkészi ajánlás
Munkavégzés helye:
Heti 5 alkalommal a Budapesti Református Cigány Szakkollégiumban. (1107 Budapest, Belényes u. 9.)
A munkakörből kifolyólag részvétel szükséges a RefoRom programjain, melyek hétvégére is eshetnek.
Az önéletrajzokat nettó bérigény megjelölésével és rövid motivációs levél kíséretében, elektronikus formában várjuk a budapesti.szakkollegium@reformatus.hu e-mail címre 2019.06.30–ig. Az e-mail tárgyában kérjük, nevezze meg a megpályázott pozíciót.