Egyházi Ügyfélszolgálati Központ, azaz call-center jön létre a református mobilflotta ügyfeleinek ügyintézését segítendő, csökkentek a percdíjak, nőnek a mobilinternet-kapacitások, és a megvásárolható telefonok köre is bővül. Ezek fényében kijelenthető, eredményes tárgyaláson van túl a Magyarországi Református Egyház. A több mint tízezer református flottatagot az ügyfélszolgálati központ munkatársai keresik majd föl a következő hónapokban, hogy új szerződést kössenek velük.
Az első szavak a köszönetéi – mondja Szabó Ferenc, a Dunamelléki Református Egyházkerület főjegyzője, aki a tárgyalásokat vezette a szolgáltatókkal a református flotta szerződésmegújítása ügyében. A köszönet a flottatagoknak, az intézmények vezetőinek, munkatársainak és az egyház tagjainak szól. „Köszönöm a precíz, gyors hozzáállást, az együttműködést, az adatszolgáltatást. A létrejött adatbázis elkészültével sikerült átlátni, hogy valójában mekkora a mobilflottánk, és ezek az adatok segítették, hogy előnyös szerződést tudjunk kötni.”
Saját ügyfélszolgálat jön létre
Egyházi Ügyfélszolgálati Központ, azaz saját call-center jön létre – ez az egyik legnagyobb újdonsága és eredménye a tárgyalásoknak, az új megállapodásnak. Ez azt jelenti, hogy ezentúl ez a központ kezeli a református mobilflotta ügyfeleinek ügyeit. „Az a reményünk, hogy itt minden adott lesz, amit mi elvárunk: például a személyesség és a gyors ügyintézés.”
Az Egyházi Ügyfélszolgálati Központ elérhetőségei
A felhasználók által ingyenesen hívható központi szám: +36 30 308 3333
honlap: www.ugyfelszolgalatikozpont.hu
e-mail: ugyfelszolgalat@ugyfelszolgalatikozpont.hu
postacím: 1300 Budapest III. Pf. 186.
személyes ügyfélszolgálat: 1037 Budapest, (III. ker.) Szépvölgyi út 39.
Az ügyfélszolgálat március 19-én indul majd, lesz személyes ügyfélfogadás, telefonos ügyintézés és egy honlapon keresztül online ügyintézési lehetőség is. A telefonos és az online ügyintézésnél, ha szükség van rá, futár viszi majd ki az ország bármelyik településére akár a szerződést aláírni, akár az új SIM kártyát vagy telefont.
Csökkennek az árak
A flottán belüli, egymás közötti hívások ára továbbra is ingyenes marad. A percdíjas csomagnál nagyságrendileg 20 százalékos, a korlátlan csomagnál pedig 40 százalékos árcsökkentést értünk el – mondja Szabó Ferenc. A mobilinternet ára 50-70 százalékkal csökken, és nagyobb csomagok is elérhetőek lesznek. Telefonokat a szolgáltató kínálatból lehet vásárolni, ezt is az ügyfélszolgálaton keresztül lehet majd intézni.
Emellett a paletta bővül majd kártyafüggetlen készülékekkel, elérhetőek lesznek több SIM kártyát kezelő készülékek is. Újdonság, hogy belépéskor megszűnik az átírási díj. A flottába úgy lehet csatlakozni, ha intézményi, lelkészi vagy esperesi igazolást kér a belépni szándékozó, ezzel lehet az ügyfélszolgálathoz fordulni.
Új szerződést kap mindenki
A hamarosan elinduló Egyházi Ügyfélszolgálati Központ munkatársai minden előfizetőt fel fognak keresni, hogy új szerződést kössenek velük – hangsúlyozza a főjegyző. Az egyéni előfizetőknek ezt maguknak kell megkötniük – de őket is az ügyfélszolgálat munkatársai keresik majd meg. Az egyházmegyék, intézmények, gyülekezetek által kötött szerződések esetében pedig nem a telefonszámot használókkal, hanem a szerződő féllel köti meg az ügyfélszolgálat az új megállapodást.
Az Ügyfélszolgálat nyitva tartása (március 19-től)
hétfőtől-csütörtökig 8h és 18h között,
pénteki napon 8h és 16h között.
Munkaszüneti- és ünnepnapokon, valamint az ügyfélszolgálati nyitvatartási időn túl, kizárólag elveszett vagy ellopott előfizetések letiltása és sürgős szolgáltatási problémák megoldása intézhető telefonon.
Amíg ez nem történik meg, a korábbi tarifák lesznek érvényben. Az új szerződéseket néhány hónapon belül, de maximum fél évben belül mindenkivel megkötik majd – ennyi idő szükséges a több mint tízezer ügyfél rendezéséhez. A jövőben az intézményeknek nem kell majd felelősséget vállalniuk a munkatársak számlafizetéséért, csak azokért, amelyeket az intézmény maga fizet. Ezentúl a magánszemélyek is kérhetnek cégnévre telefonszámlát.
Hegedűs Márk